نوشته شده توسط : الکس

خلاقیت را می توان این گونه تعریف کرد : دست یابی به ایده های نو با هدف حل مشکلات با صحیح ترین راه حل و روش!

به گونه ای که  هر نوع تلاش و کوششی در زمینه اصلاح، کوتاه سازی ، بهینه سازی اقتصادی و ... را که موجب بهبود و بهتر شدن فعالیتی از روش جدید می گردد ، می توان یک نوع به کارگیری خلاقیت نامید. علاوه بر این با استفاده از نیروی ذهن و قوای جسمانی در پرداختن به انبوه تصورات ، رفتارها  و در نتیجه بازدهی هایتان در واقع اقدام به ایجاد خلاقیت شده است.  اما "خلاقیت چیست" و خصوصیات افراد خلاق چیست ، مسئله ای است که ما به پرداخته ایم، با ما همراه شوید.

لازم به ذکر است که مفهوم نو که در تعریف بالا از خلاقیت به آن اشاره کردیم،  شاید یک ایده یا راه حل برای دیگران جدید نباشد ولی برای فرد خلاق ایده پرداز  یک ایده تازه باشد.  بنابراین خلاقیت و اقدام به انجام راه حل های نو  به خود فرد مربوط بوده و برای او مهم است نه نسبت به نظر دیگران و تجربیات آن ها.

در برداشتی دیگر از خلاقیت چیست می توان به این مسئله اشاره داشت که تمامی انسان ها با توجه به تفاوت های فردی شان دارای خلاقیت  و نوآوری هستند و نباید خلاقیت و خلاق بودن را تنها متخص افراد تیزهوش و با استعداد دانست. هم چنین خلاقیت در هر کاری و هر چیزی می تواند اجرا  و به کار برده شود. پس مهم ترین اقدام شما شکوفا کردن استعداد ها و توانایی هایتان است.   خداوند به همه انسان ها توانایی عطا کرده و هر کسی می تواند به روش و طریقی ایده های خلاق را در جامعه برای خدمت به مردم عملی کند.

 به کارگیری خلاقیت قدمی برای ظهور ذوق و استعداد ها است. پیش از این که بخواهید فردی خلاق شوید بایستی به خودآگاهی رسیده باشید تا بتوانید مهارت های لازم را کسب نمایید.

راه های دست یابی به خلاقیت چیست؟

خلاقیت را می توان در راه ها و کارهای مختلفی عملی کرد. اما چگونه می توان به دیدی خلاقانه دست یافت؟

اگر می خواهید فردی خلاق شوید بایستی دیدتان به زندگی را مثبت  کنید و نگرشی تازه در پیش بگیرید.  برای مثال یک شخص خلاق چیزهای موجود در اطرافش را از یک منظر غیر معمولی و تازه می بیند  به طوری که دیگران نمی توانند آن را ببینند. در پی این نگرش نیز می تواند راهکارهای تازه و فوق العاده ای ارائه بدهد و در  کارش حرفه ای شود.

پس اگر بخواهیم سوال خلاقیت چیست را  به طور کلی و به صورت جمع بندی پاسخ دهیم، بایستی بگوییم که  مفهوم و معنای خلاقیت دارای توافق عمومی نیست . پس می شود خلاقیت را تولید راهکار، اندیشه و مفهوم های غیر معمول   گفت که از مشاهده و الهام گیری و مشابه سازی به دست می آید. البته تمامی ایده های خلاق به طور همیشه موفق آمیز یا دارای نتیجه مثبت نیست.



خلاقیت چیست و افراد خلاق چه خصوصیاتی دارند؟


یک فرد خلاق چه خصوصیاتی دارد؟

  • همیشه آگاه و هوشیار

یک فرد خلاق نسبت به مسائل ، شرایط و موقعیت های اطراف خود دیدگاهی متفاوت دارد. به گونه ای که شاید دیگران از خیلی چیز ها غافل باشند، ولی او توانایی ارائه فکر و نظر تازه ای را دارد.

  • همیشه تلاش گر

یک شخص خلاق همیشه در حال تلاش و کوشش و هم چنین اندیشه کردن است.

  • بها دادن به تجربیات خود

یک فرد خلاق مانند افراد معمولی به گذشته اش نگاه نمی کند و همیشه از تجارب  شکست ها و موفقیت هایش درس می گیرد و به علت آن ها می نگرد.

  • اهمیت به آرامش و تفکر  

چنین اشخاصی برای تفکر در آرامش اهمیت و ارزش بالایی قائلند و این فرصت را برای خود استراحت می دانند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

گروه ایهام در سال ۱۳۹۶ و با همکاری زانیار خسروی و مازیار لشنی شکل گرفت.

نخستین قطعه از گروه ایهام روزهای ابتدایی ماه شهریور با نام «بغض» منتشر شد. زانیار خسروی در این قطعه فضای متفاوتی را برای مخاطب خلق کرد و «بغض» را می‌توان از موفق‌ترین قطعات سال ۹۶ در حوزه موسیقی پاپ و نلفیقی قلمداد کرد. 

«حال من» دومین قطعه ایهام است که پنجم دی ماه ۱۳۹۶ با آهنگسازی و تنظیم زانیار خسروی منتشر شد.

زانیار خسروی که پیش از این بیشتر به دنبال مخاطبانی با گروه سنی نوجوان بوده در این قطعه مخاطب جوان و اصطلاحاً بالغ را هدف قرار داد و همخوانی با یک خواننده موسیقی اصیل ایرانی، او را در رسیدن به این هدف کمک کرد. مازیار لشنی خواننده جوان سبک موسیقی اصیل ایرانی در این قطعه زانیار خسروی را همراه کرده و با توجه به موفقیت این گروه می‌توان آینده خوبی را برای آن‌ها پیش بینی کرد.

کلیپ قطعه بغض با بازی امیر آقایی، ویشکا آسایش و مانیا علیجانی توسط مجید فرهبد ساخته و همزمان با انتشار قطعه صوتی منتشر شد.

همچنین متن آهنگ خدانگهدار ایهام رو هم پیشنهاد میکنم مشاهده کنید ..!

متن آهنگ ایهام خدانگهدار

»───♫♫●|●|●♫♫───«
ببین چه کردی ، تو با دل من … ؟
عشق ـه تو آخر ، شد قاتل من … !

»──|♫●|──«

تو میرویو من میمانم ، به گریه میرسم میدانم
نفرین نمیکنم ، من عاشقم نمیتوانم … !

─|♫●|─

خدانگهدار ، تمام لحظه های عاشقانه ی من
خدا به همرات ، دلیل گریه های کودکانه ی من … !

»──|♫●|──«

سفر سلامت ، به دل بماند ، امید دیدار … !
خدانگهدار خدا نگهدار ، خدانگهدار خدا نگهدار

منبع



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

ویدیو

1. یوتیوب--خودت پخش

Video Sharing Websites-YouTube Logo

یوتیوب راه برای دریافت فیلم خود را به افرادی که برای شما مهم است. آپلود، برچسب و قسمت فیلم در سراسر جهان!

هنگامی که شما به فکر از وب سایت های به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب به ذهن شما به طور طبیعی می آید. اگر چه یوتیوب اول سایت به اشتراک گذاری ویدئو نبود، این در حال حاضر بهترین سایت را توسط ترکیب هوشمندانه و معقول از جامعه و قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو تبدیل شده است.

یوتیوب محبوب در سراسر جهان نه تنها در امریکا است. در حال حاضر یوتیوب حدود 20 درصد از تمام ترافیک جهانی اینترنت garnering بود. محبوبیت آن است فقط یک نشانه است که YouTube بهترین ویدئو به اشتراک گذاری وب سایت وجود دارد.

نکته: لطفا اگر می خواهید برای دانلود فیلم از YouTube و یا هر یک از وب سایت های زیر مانند Hulu، Dailymotion، Metacafe، Megavideo و تبدیل به Wondershare AllMyTube (AllMyTube for Mac) برای کمک. این را قادر می سازد شما را به دانلود فیلم ها تنها با یک کلیک. فقط دانلود بلکه مبدل, پخش و مدیریت ویدئو نیست. آن را امتحان کنید و آن هرگز به شما اجازه.

Download Win Version Download Mac Version

2. نقدی - سازمان دیده بان مورد علاقه خود را. در هر زمان. رایگان.

Video Sharing Websites-HuLu

Hulu اجازه می دهد تا شما به سرعت پیدا کردن خود را مورد علاقه نشان می دهد تلویزیون و فیلم و پخش آنها در اوقات فراغت خود را در حالی که ارائه طیف گسترده ای از ویژگی های است که آن را ممکن است به دلخواه شما همه تجربه تنها راه شما آن را دوست دارم. Hulu به شما آنچه شما می خواهید راه شما آن را می خواهم طراحی شده است; چه بیشتر شما می توانید بپرسید از وب سایت های shareing?

Hulu ندارد همه چیز است. اما خیلی بیشتر از شما انتظار برای پیدا کردن. مهم نیست که چه نوع دهد شما علاقه مند در; Hulu همیشه چیزی برای شما. چرا این چنین منبع بزرگ است.

3. Dailymotion - فیلم آنلاین موسیقی و فیلم. سازمان دیده بان ویدئو امروز!

Video Sharing Websites-Dailymotion

Dailymotion جذب کاربران از سراسر جهان--این یکی از ترین محبوب متنوع و وب سایت های اشتراک ویدئو در وب است. بسیاری از فیلم ها در Dailymotion تمایل به حرفه ای تر در طبیعت. آنها newscasts تبلیغات و فیلم های کوتاه است.

این سایت سرویس اشتراک گذاری ویدئو caters به مخاطبان ارائه می دهد بسیاری از مخاطبان و ویژگی های مربوط. شما می توانید فیلم را با کادر جستجو جستجو یا فهرست مطالب بسیاری از فیلم های مورد علاقه خود را پیدا کردن. و همه از فیلم پیش نمایش تصویر.

4. Metacafe - سرگرمی های آنلاین--رایگان کلیپ های ویدئویی برای لذت بردن شما

Video Sharing Websites-Metacafe

Metacafe تجربه کاربر بسیار جدی می گیرد; این فیلم با کیفیت و سیستم بررسی اختصاص داده شده است که نگه می دارد تا به استانداردهای بالای محتوای ارائه می دهد.

در حال حاضر، Metacafe مستقر در کالیفرنیا، اما واقع آن تل آویو، اسرائیل راه اندازی شد. اگر چه آن را خارج از آمریکا آغاز شد، آن را در حال حاضر زیر بزرگ را در ایالات متحده به خانوادهٔ بسیاری انگلیسی زبان از کشورهای دیگر را ایجاد کرده است.

5. MEGAVIDEO - من در حال مشاهده آن

Video Sharing Websites-Megavideo

MEGAVIDEO یکی از بهترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو که شما می توانید به مشاهده فیلم رایگان است. شما می توانید مشاهده انواع فیلم های اینجا است که فقط از در تئاتر است. من تن فیلم اینجا را دیدم در حال حاضر و از جمله مورد علاقه من که گرگ و میش و داستان های زمان خواب است. من هم دوست دارم بله مرد و هفت پوند و این است آنهایی که اخیراً دیدهام.

این سایت احتمالا کند نوعی از معاملات با فیلمساز به منظور انتشار آن را در شبکه و یا آن استودیوهای فقط نمی دانیم اما تا زمانی که آن را قانونی است سپس ما آن را تماشا می تواند متعلق به می تواند. بسیاری از این سایت ها قانونی است وگرنه آنها از کسب و کار باشید



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس
 
موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال 1390 با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. حال این سوال در ذهن پیش می آید که اصولا آموزش کنکور به صورت انیمیشن چه مزایایی دارد؟ آمار عجیبی که از نتایج کنکور به دست آمده حاکی از این مسئله است که بیش تر از 80 درصد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی در دروس اختصاصی درصدی کمتر از 10% کسب می کنند. آیا این 80 درصد به لحاظ تحصیلی ضعیف هستند؟ خیر. پس علت در چیست؟ همه چیز به ساختار مغز شما بر می گردد، مغز انسان از دو نیمکره ی راست و چپ تشکیل شده که ساختار و وظایف متفاوتی دارند ولی متاسفانه در آموزش سنتی صرفا توجه بر نیمکره چپ مغز هست و کلیه مطالب و فرمول ها در نیمکره چپ مغز به صورت کوتاه مدت انباشته می شود. بدیهی است که پس از گذشت یک دوره زمانی، مطالبی که صرفا در یک نیمکره ذخیره شده اند، فراموش می شوند و داوطلبان کنکوری سرجلسه آزمون نمی توانند بسیاری از محتوای دروسی که قبلا مطالعه کرده اند را به یاد آورند، خوب چاره کار چیست ؟ استفاده از هر دو نیمکره ی راست و چپ مغز ( تکنولوژی که موسسه حرف آخر آن را ارائه می دهد )، در واقع ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش کنکور، مورد کم توجهی قرار گرفته است. ویژگی متمایز نیمکره راست مغز به خاطر سپردن تصاویر در حافظه بلندمدت می باشد. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذت بخش بوده. برای مثال شما تصاویر مکان هایی را که در بچگی به آن جا رفتین را به خاطر دارید، چون نیمکره راست مغز شما، اطلاعاتی را که ماهیت تصویری دارند به خوبی در حافظه بلند مدت شما ثبت می کنه و هر زمان که شما بهش نیاز داشته باشین ، سریع به خاطر میاره. نخستین مزیت استفاده از تصویرسازی در دی وی دی های حرف آخر این هست که در دوره ی طولانی مدت یادگیری برای کنکور شما از هر دو نیمکره ی مغزتون استفاده می کنید و مطالب تا روز جلسه کنکور و حتی سال های بعد هم در ذهن شما ماندگار می شه.

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 2 / 1398 | نظرات ()