نوشته شده توسط : الکس

 بهترین روش ها برای تربیت کودکان

درک شخصیت و خلق و خوی کودک یکی از اصلی ترین شیوه های تربیتی مناسب کودکان است که سبب شناسایی بهتراستعدادها و تمایلات کودکان نیز می شود.روش های متفاوتی برای تربیت کودک وجود دارد که والدین می توانند با آگاهی از آن ها کودکان خود را تربیت کنندو یک روش قطعی و صحیح برای تربیت کودک وجود ندارد.

تربیت کودک

محبت به کودکان

روش های تربیتی برای کودکان

4 شیوه تربیت برای کودکان :

1- محبت کم، محدودیت کم کودک

2- محبت کم، محدودیت زیاد کودک

3- محبت زیاد، محدودیت کم کودک

4- محبت زیاد، محدودیت زیاد کودک

نحوه برخورد با کودکان

نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد . برخورد های تربیتی والدین شامل میزان عشق و محبت و محدودیت هایی برای فرزندانشان است به طوری که مجبت والدین به فرزندان موجب ایجاد احساس آرامش کودکان و برقراری ارتباط بهتر کودک با والد می شود،هم چنین والدین با محدودیت هایی که برای فرزندان خود قایل می شوند می توانند عکس العمل غیر متعادل وتندی در مقابل رفتار کودک خود نشان ندهند و در مقابل او سلطه جویانه ظاهر شوند .

واکنش تند والدین در مقابل کودکان سبب می شود والدین کودکان خود را تنبیه بدنی کنند و هیچ پیشبرد تربیتی برای کودکان ندارد اما واکنش متعادل باعث می شود تا والدین به نتیجه دلخواه خود در تربیت کودک برسند.

والدین باید با بهره گیری از این 4 روش و الگوهای متفاوت تربیتی ، یک شیوه متعادل تربیتی را بکار گیرند وعشق خود را نثار کودکان کرده و با تعیین محدودیت ها، آن ها را در مسیر درست قراردهند.

والدینی که از شیوه تربیتی محبت زیاد در مقابل کودکان استفاده می کنند،باید صحبت بیشتری با فرزندان خود داشته باشند ووقت بیشتری را صرف آن ها کنند .

محدودیت کودکان

منبع



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مهدی احمدوند 

تولد:۲۹ بهمن ۱۳۷۰ کرج، البرز، ایران

ملیت: ایران

سبک‌(ها): پاپ

حرفه(ها) : خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده

ساز(ها):ویولن، پیانو، گیتار، درامز

سال‌های فعالیت:۱۳۸۸-اکنون

 

بیوگرافی مهدی احمدوند:

مهدی احمدوند (متولد ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج) خواننده پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده ایرانی است. پدر و مادر مهدی احمدوند اصلیت همدانی دارند، اما در کرج زندگی می‌کنند. احمدوند موسیقی را به طور جدی از ۱۴ سالگی با آموختن ساز ویولن آغاز کرد، اما پس از آن بخاطر علاقه به خوانندگی و به این علت که امکان دسترسی به ترانه سرا و آهنگساز نداشت به طور خودجوش به این هنر‌ها نیز روی آورد و هم اکنون خواننده‌ای است که ترانه‌سرایی و آهنگسازی و تنظیم اغلب کارهایش را خودش انجام داده و با خواننده‌های دیگری نیز در این زمینه همکاری داشته است.

 

عکس مهدی احمدوند, زندگینامه مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده ایرانی است

 

مهدی احمدوند تا سال ۹۵ یک خواننده زیرزمینی محسوب می‌شد. ساز تخصصی او ویولن است و به گیتار، پیانو و درامز هم تسلط دارد. اولین آلبومش به نام «موج منفی» در سال ۸۹ به صورت غیر مجاز منتشر شد و پس از آن سه آلبوم زیرزمینی دیگر از او در اختیار شنوندگانش قرار گرفت تا اینکه در سال ۹۵ موفق به دریافت مجوز برای انتشار آلبوم جدیدش «ساعت هفت» شد. 

 

عکس مهدی احمدوند, زندگینامه مهدی احمدوند

بیوگرافی مهدی احمدوند

 

مهدی احمدوند در آهنگ هایش و آلبومش با تنظیم کنندگانی مانند میلاد ترابی، پازل باند، علیرضا افشار، حامد برادران و با ترانه سرایانی مانند مهرزاد امیرخانی، پیمان دوستی و علی عباسی همکاری داشته است.

مهدی احمدوند شخصیتی کم حرفی دارد اما نه خجالتی. هنرمند مورد علاقه اش شـادمهر عقیـلی میباشد و از جمله بزرگترین آرزوهایش داشتن هواپیمای شخصی میباشد. اعتماد به نفس او از جمله بارزترین نکات شخصیتی مهدی احمدوند میباشد و خودش در این رابطه گفته: "شاید قدری اعتماد به نفسم کاذب باشد اما از ابتدا هر چیزی را فکر میکردم، به دست می آوردم، الان هم می دانم به هرچه فکر کنم خواهم رسید".

 منبع : بیتوته



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 1 / 1399 | نظرات ()