نوشته شده توسط : الکس

گوگل ادز چیست
 
با استفاده از گوگل ادوردز یا گوگل ادز که یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل است، می‌توانید در نتایج جست‌وجو گوگل جزو اولین‌ها باشید و وب‌سایت خود را برای کاربر هدف به نمایش بگذارید. به کمک این نوع تبلیغات در گوگل می‌توانید در مدت کوتاهی در بالاترین قسمت در نتایج جست‌وجو گوگل باشید.


روش کار گوگل ادز

روش کار گوگل ادز به این صورت است که، هر شخصی که قصد دارد تبلیغات وب‌سایت خود را در این سامانه انجام دهد، باید تعدادی آگهی متنی، همراه با تعدادی کلید واژه را برای نمایش آگهی تعیین کند. مشخص کردن کلیدواژه‌های مربوط به حوزه کاری وب‌سایت شما ، بسیار اهمیت دارند.

پس از کلید واژه هایی استفاده کنید که مربوط به کسب‌وکار شما باشد و سرچ بالایی داشته باشند. اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که استفاده از تبلیغات در گوگل یکی از هدفمندترین نوع تبلیغات می‌باشد و کاربران مطالبی را می‌بینند که با دلخواه آنها مرتبط است.


پیش به سوی تبلیغات ادوردز

پیشنهاد ما این است که، اگر تابه‌حال از تبلیغات در گوگل و به‌خصوص تبلیغات گوگل ادز استفاده نکرده‌اید، آن را امتحان کنید. برای میزان و وسعت تبلیغ در گوگل همه‌چیز به مقدار هزینه‌ای است که شما پرداخت می‌کنید و هرچقدر بیشتر هزینه کنید، بازخورد بیشتری خواهد داشت.

یکی از نکات مثبت تبلیغات در گوگل ادز جلوگیری از هزینه‌های اضافی است. در این نوع تبلیغات کسانی که به محصولات شما علاقه‌مند هستند بر روی تبلیغ کلیک می‌کنند و به همین دلیل شما نباید نگران هزینه‌های تبلیغات باشید.


اهمیت تبلیغات در گوگل ادز چیست
 
در تمامی جست‌وجوهای گوگل که بالغ‌بر ۳ میلیون جست‌وجو در ثانیه است، اکثر نتایج جست و جو با آگهی‌های گوگل ادز شروع می‌شوند. البته این مقدار در زبان‌های مختلف متفاوت است، به‌عنوان‌مثال؛ میزان سرچ در زبان انگلیسی به‌مراتب بالاتر از زبان فارسی است.

کاربرانی که در قسمت جست‌وجوی گوگل کلمه مورد نظر را وارد می‌کنند، قصد دارند تا در مورد آن کلمه اطلاعاتی کسب کنند و به نمایش درآمدن تبلیغات در این جست‌وجو بسیار اهمیت دارد و می‌تواند ترافیک هدفمندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای اینکه در گوگل جایگاه و رتبه مناسبی را کسب کنید، نیازمند این هستید تا دو کار را انجام دهید؛ اول اینکه سئو وب‌سایت را بهبود ببخشید، و دوم اینکه از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. تفاوت این دو در این است که، بهبود سئو زمان بر و هزینه کمتری دارد، اما استفاده از تبلیغات گوگل ادز به ازای هر کلیک مبلغی را پرداخت می‌کنید، اما به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت جایگاه مناسبی را در نتایج جست‌وجو گوگل کسب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()