نوشته شده توسط : الکس

 

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

میز خدمت

قطعا همه ی ما گذرمان به اداره های مختلف برای انجام کارهای اداری معمول افتاده است. گاها برای پیگیری و انجام امور خود وقت و هزینه ی زیادی را هدر داده ایم. در آخر هم از کیفیت پاسخ گویی، سرعت و دقت کار راضی نبوده ایم. میز خدمت الکترونیک سامانه ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند است. الکترونیک که سابقه ای بیش از 10 سال در کشور ما دارد، برای برطرف کردن مشکلات اینچنینی و تکریم ارباب رجوع در سال 1396 به وجود آمد.

مفهوم میز خدمت چیست؟

میز خدمت (Service Desk) یک مرکز ارتباطات است که یک نقطه تماس را بین شرکت و مشتریان، کارمندان فراهم می کند. هدف از آن این است که اطمینان حاصل شود که کاربران کمک مناسب را در زمان مناسب دریافت می‌کنند.

میز خدمت به معنای استقرار یک میز فیزیکی جداگانه و یا به معنای اختصاص نیروهای جدید برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان نیست، بلکه در راستای افزایش بهره وری و کارایی جهت پاسخ گویی سریع و صرفه جویی در وقت و هزینه به ارباب رجوع می باشد. میز خدمت الکترونیک یک گزینه ی مناسب برای پشتیبانی و خدمت‌رسانی به کاربران محسوب می‌شوند.

میز خدمت الکترونیک چیست؟

میزخدمت الکترونیک تحت سامانه ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند است. به بیان دیگر هدف از راه اندازی میز خدمت الکترونیک، ارائه خدمات به موقع و مناسب به مشتریان و اعضای سازمان ها در هر لحظه و مطابق قوانین و توافق ‌نامه ‌های میان آن ها از طریق سامانه های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است.

به منظور سرعت بخشیدن به انجام امور معمول مراجعات حضوری تا حد ممکن حذف شده اند، برای مثال شما می توانید روال اداری و مدارک لازم جهت شروع کار را از طریق اینترنت و یا وبسایت ملاحظه کنید و در مراحل مختلف کار خود را از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی، پیگیری نمایید.

مزایای میز خدمت الکترونیک برای سازمان ها و مشتریان

ماژول های زیادی در غالب نرم افزار میز خدمت الکترونیک ارائه شده اند. شما با توجه به نیاز خود و ابعاد شرکت یا سازمان می توانید از آن ها جهت پیش برد هر چه بهتر اهداف و مقاصد کسب و کارتان استفاده کنید. در ادامه تعدادی از مزایا و ویژگی های استفاده از نرم افزار های میز خدمت الکترونیک را نام می بریم.

  • اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام کار، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و ...
  • امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع
  • قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی به عبارت دیگر سهولت ارائه خدمات توسط سازمان و شرکت های دولتی و خصوصی
  • ارائه کد رهگیری منحصربه فرد به درخواست دهنده به منظور ردگیری مراحل اجرای فرآیند پردازش درخواست و بازیابی و رجوع به سوابق اطلاعات ارائه شده
  • نظر سنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت و کاهش تاثیرات منفی بر کسب و کار
  • بهبود ارائه خدمات به مشتریان و رضایتمندی آنها در پی افزایش دسترس پذیری از طریق ایجاد نقطه واحد تماس
  • بهبود استفاده از منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌¬وری پرسنل کسب و کار
  • یکپارچه کردن خدمات برای سهولت ارباب رجوع و به دنبال آن کاهش هزینه ها

نرم افزار میز خدمت الکترونیک

بصورت کلی میز خدمت، چه بصورت حضوری و چه نرم افزار میز خدمت الکترونیکی ، به عنوان یک کانال دسترسی و یا محلی برای انجام کلیه امور مرتبط با ارباب رجوع است. نرم افزار میز خدمت الکترونیکی می بایست ابزاری کارآمد و تخصصی جهت مدیریت ارائه خدمت  در شرکت ها باشد.

 در غیر اینصورت امکان پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع در مراحل مختلف ارائه درخواست، پیگیری درخواست و در نهایت تحویل خدمت به خوبی میسر نخواهد بود.

گروه مهندسی آی‌کن با ارائه ی موتور مولد قدرتمند و تحت وب، سازمان ها را قادر می سازد با توسعه خدمات الکترونیک، دامنه میز خدمت الکترونیک خویش را گسترش داده وبا مکانیزه و هوشمند نمودن فرآیندها مدیریت بهتر سازمان و رضایت مشتریان را کسب نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 6 / 1398 | نظرات ()