نوشته شده توسط : الکس

فروش اقساطی ساینا

ساینا فیس لیفت جدید تیبا است. سال 87 تیبا به عنوان اولین خودرو ملی سایپا وارد بازار شد. تیبا به عنوان اتومبیل جایگزین پراید وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب فروش خوبی را هم تجربه کرد. اما همیشه منتقدان در فروش اقساطی خودرو به ظاهر نامناسب بیرونی و طراحی داخلی ضعیف آن اشاره می کردند.  همین انتقادات باعث شد که بعد از 5 سال سایپا ساینا را به بازار عرضه کند. در ادامه با نقد و بررسی شرایط فروش اقساطی و تحویل فوری ساینا با ما باشید.

نقد و بررسی ساینا، جذاب ترین تولید اقتصادی سایپا

ساینا در واقع تیبای صندوق داری است که توسط خودرو سازی سایپا معرفی می شود. این خودرو بر روی پلت فرم X22 ساخته شده و رقم دوم جای گرفته در آن نشانگر آن است که این محصول یک خودروی سدان است. ساینا در تیپ های تجهیزاتی گوناگونی ارائه می شود. در ادامه به نقد و بررسی کامل ساینا می پردازیم.

فروش اقساطی ساینا سایپا

طراحی بیرونی ساینا، کاملا از تیبا وام گرفته شده است

ساینا در داخل کشور و توسط مهندسان ایرانی سایپا انجام شده است. با رعایت انصاف در دسته فروش اقساطی خودرو سایپا، ساینا طراحی نستبا خوبی دارد. سایپا با ایجاد تغییراتی در جلو و عقب سعی بر به روز رسانی این اتومبیل داشته است. البته جدای از تیبا، سایپا در طراحی از لکسوس و نیسان هم وا گرفته است.جلوپنجره ای ها و سپرجلو کاملا شبیه اتومبیل های لکسوس است.

خرید اقساطی ساینا

در قسمت جانبی ساینا تفاوت چندانی با تیبا نمی بینیم. در حقیقت حذف زه ها و کشیده شدن بدنه از جمله تغییراتی اتفاق افتاده در این بخش است. در کنار بدنه تغییراتی مثل حذف خط گلگیرها اتفاق افتاده که کمی کنار اتومبیل را جذاب تر کرده است. اگرچه سایپا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ماشینی جذاب به بازار عرضه کند اما در طراحی بدنه ناپختگی های دیده می شود. سپرجلو که با ورودی هوا عضلانی گرفته شده اصلا مناسب سندانی کوچکی مثل ساینا نیست. از طرف دیگر اگر به چراغ ها هم دقت کنیم باز هم با ابعاد کل خودور تناسبی پیدا نمی کنیم. در کل باید به طراحی ساینا سایپا امتیازی متوسط بدهیم.

طراحی داخلی ساینا، ارگونومی و فضای بهتر در انتظار سرنشینان

طراجی داخلی ساینا از تیبا به مراتب هوشمندانه تر است. کنسول میانی کاملا ارگونومیک طراحی شده و به سرنشینان جلو فضای بیشتری را می دهد. همچنین داشبورد کاملا تغییر یافته و دیگر شاهد داشبورد بی روح تیبا نیستیم. دستگیری درها نیز بهتر طراحی شده و راحت تر می توان آن ها را باز و بسته کرد. سایپا با تقلید از پژو 206 یک مانیتور کوچک بالای داشبورد طراحی کرده است. این نمایشگر اطلاعاتی مثل ساعت، دما و وضعیت خودرو را نشان می دهد. تنها ایرادی که می توان به طراحی ساینا وارد کرد، جنس پلاستیکی بدنه است که حس خوبی به سرنشینان نمی دهد. پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از شرایط خرید پژو به صفحه فروش اقساطی پژو 206 مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 2 / 1399 | نظرات ()