برترین ریمل های بازار ایران
نوشته شده توسط : الکس

برترین ریمل های بازار ایران

 

ریمل لورآل مدل ضربدر 5

ریمل اورال مدل ضربدر 5، حجم و ضخامت مژه ها را تا 5 برابر افزایش می دهد و تاثیر شگفت انگیزی به چشم هایتان می بخشد، حتی بیشتر از زمانی که از مژه مصنوعی استفاده می کنید. به علاوه این ریمل غالبا شامل رنگ دانه، روغن، واکس و مواد نگه دارنده می باشد. ریمل های حجم دهنده دارای الیافی مصنوعی ابریشمی یا نایلونی هستند . این ریمل را می توان برای همه نوع مژه ای استفاده کرد. بعد از کشیدن ریمل بر روی مژه با تکان دادن آن به طرفین و سایش آن به مژه ها حجم بیشتری از ریمل به مژه می چسبد و می توان دوباره با کشیدن عادی ریمل بر روی مژه، آنها را صاف و یک دست کرد ،برس این ریمل به گونه ای طراحی شده که حتی با یک بار استفاده هم مژه ها را پرپشت می کند. ریمل کربن بلک حاوی سرامید بوده و پوسته پوسته نمی شود .

ریمل بل مشکی  Full Lash

ریمل بل مشکی Full Lash با توجه به فرچه‌ای که دارد از نوع ریمل‌های حجم دهنده هست این ریمل علاوه بر حجیم کردن، مژه‌ها را حالت دار کرده و از چسبیدن و تجمع مواد اضافی بر روی مژه‌ها جلوگیری می‌کند ریمل فول لش بل دارای ترکیبات تقویت‌کننده است که از ریزش مژه‌ها جلوگیری می‌کند و باعث تقویت، استحکام مژه‌ها نیز می‌شود. رنگ مشکی این ریمل مژه‌ها را به‌طور یکسان مشکی و بلند می‌کند و چشمان زیبا را به شما هدیه می‌دهد.

ریمل حجم دهنده  پاورلش اوتی

برس ریمل اوتی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته‌شده است که مژه‌ها را چندین برابر حجیم، بلند و خوشحالت می‌کند و از چسبندگی به هم جلوگیری کرده و هنگام پلک زدن به‌هیچ‌عنوان چسبندگی احساس نخواهید کرد این بسیار سبک و هیچ سنگی روی مژه‌ها نخواهید داشت. اگر مژه‌هایی کم‌پشت و بدون حالت دارید ریمل پاور لش اوتی گزینه خوبی برای شما هست این ریمل حاوی رنگ‌دانه‌های مشکی هست که مژه‌ها را کاملاً مشکی می‌کند.

  • مناسب چشمان حساس
  • جداکننده مژه‌ها از هم
  • حاوی تقویت‌کننده
  • قیمت ریمل ماسکارا

ریمل volume flashScandaleyes مدل ماسکارا

در این قسمت قراراست ریملی برای دوستانی که با گلوله شدن ریمل و ریزش زیر چشم خود مشکل‌دارند معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.خرید ریمل ماسکارا Flash Scandaleyes حجم دهنده شکست‌ناپذیر برای مژه‌های شما است.

حجم دهندگی بی‌همتای مژه‌ها بدون جمع شدن (گوله‌گوله شدن) مواد روی مژه‌ها با ماندگاری بالا حتی در شرایط نامناسب هوایی با ریمل، ریمل لاندن خواهید داشت. ریمل حجم دهنده ریمل لاندن مدل Flash Scandaleyes حتی در جشن‌ها و مهمانی‌های که هوای گرم دارد و دچار تعرق می‌شوید آرایش شمارا حفظ کرده و قرار نیست که به آرایش چشم خود فکر کنیم.

برس ریمل لاندن حداکثر حجم مواد ریمل را برای حجم دهندگی، روی خود جای می‌دهد. در ناحیه اطراف چشم هیچ سیاهی را نخواهید داشت. با این ریمل چشمانی درشت و زیبا بدون استرس داشته باشید.

منبع : https://shikfam.com/Search-products/category-mascara





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: